LeO 451 B4
LeO 451 B4
země původu:Francie
typ:čtyřmístný dvoumotorový střední bombardér
pohonná jednotka:dva čtrnáctiválcové hvězdicové motory Gnome-Rhóme 14 N 48/49 o výkonu 838kW (1040k)
výkony:max.rychlost:495km/h
dostup:9000m
dolet:2300km s 500kg pum
rozměry:rozpětí:22,52m
délka:17,17m
výška:5,24m
hmotnost:prázdného letounu:7813kg
max.vzletová:11 400kg
výzbroj:jeden pevný dopředu střílející kulomet MAC 1934 (7,5mm) s 300 náboji na pravé straně trupu.V ručně ovládané hřbetní věži SAAM-AB 26 jeden kanón Hispano-Suiza HS 404 (20mm) se 120náboji.V břišní zatažitelné věži umístěné pod náběžnou hranou křídla jeden kulomet MAC 1934 ráže 7,5mm s 500 náboji.Do pumovnice a na křídelní závěsníky se věšlo až 2000kg.
zavedení do výzbroje:léto 1939 (GB I/31)
Střední bombardér LeO 451 vznikl vývojem bombardéru LeO 45,který poprvé vzlétl 16.1.1937. Potom následovala sériová výroba LeO 451,která byla zahájena na podzim 1938,ale kvůli problémům vzlétl první sériový letoun až v březnu 1939.V květnu 1940 bylo už přezbrojených na LeO 451 8 skupin Armée de l´Air.Bojově byli,ale tyto stroje použity už od začátku války a to hlavně k průzkumu a od května 1940 přešli k nočnímu bombardování cílů v Itálii a Německu a v červnu byli použity k útokům z malé výšky na postupující německou armádu.Po kapitulaci zůstali ve službě u letectva Vichy.Dále sloužili v Luftwaffe a kořistní letouny používali Italové,Britové,Američané hlavně k transportním úkolům.Ve Francii zůstali ve výzbroji až do poloviny padesátých let.
Náhledy fotografií ze složky LeO 451 B4
Komentáře
Přehled komentářů
Hi, this is Irina. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/yapy4yhc
I promised.
(fiede, 29. 1. 2022 7:53)